Monday, July 26, 2010

SD2 - Slim Diet


Saya mula minum SD2 pada 15 Julai 2010,dengan niat nak turunkan berat badan (75kg).Saya bukan sahaja nak kurus malah nak sihat sentiasa.Alhamdulillah,selepas 10hari minum,berat badan turun 5kg (berat sekarang 70kg).Nak target semasa bulan puasa ni nak turun lagi 15kg.

Diet saya mudah,saya tak perlu berlapar..semasa ambil produk SD2,saya lebihkan minum air putih,kurang makan nasi atau yang karbohidrat tinggi,lebihkan menu sayur dan protein..dan yang paling penting sekurang-kurangnya senaman!

Tak rugi laburkan sedikit duit untuk sihat..apalah guna duit banyak kalau badan sakit.So,cubalah satu tin hari ni,pasti nampak hasilnya.
Janganlah terlalu kedekut untuk berbelanja kepada kesihatan diri sendiri, amalkan Alpha Lipid Lifeline sebagai Sarapan Pagi yang Berkhasiat untuk anda. SD2 pula bantu anda kurangkan kolesterol dan lemak dalam badan.

Banyak kajian menunjukkan bahawa obesity boleh membawa masalah penyakit berbahaya spt sakit jantung (no.1 killer), diabetes, hipertensi, renal failure dll.
Akhir kata, amalkan pemakanan sihat dan amalkan gaya hidup yang sihat.
Sekian.
Musaini
012 392 6423

No comments:

Post a Comment